Ignis je u svakom trenutku spreman prevesti vaš bicikl, skije ili čamac te omogućuje da s društvom krenete na dosad neotkrivene vožnje, s prekrasnim pogledima. Prilagodite Ignis sebi bogatim izborom dodatne opreme i otvorite njime svijet novih hobija. S jakim karakterom, Ignis vam omogućuje da uz automobil vaš život bude još aktivniji.
Dodatni vanjski elementi daju vašem Ignisu snažniji, off-road izgled. Model je opremljen 16-inčnim poliranim aluminijskim naplacima, prednjom i stražnjom donjom zaštitnom pločom, širokim bočnim štitnicima i krovnim spojlerom.
Izaberite vanjske i unutarnje boje kako biste stvorili jedan i jedini, vaš vlastiti Ignis. Opremljen vodoravnom letvicom na prednjoj maski, okvirima prednjih svjetala za maglu, dekorativnim pokrovima retrovizora i ukrasnim naljepnicama.
Opremljen dodacima i obrubima u boji na središnjim i bočnim otvorima za ventilaciju, središnjoj konzoli i ručkama na vratima.
Usvajanjem platforme nove generacije smanjena je veličina motornog prostora kako bi se dobio prostrani interijer, ostavljajući dovoljno mjesta za putnike i na stražnjim sjedalima te mnoštvo praktičnih prostora za odlaganje.
Lijevo i desno stražnje sjedalo zasebno je uzdužno podesivo na kliznim nosačima, omogućujući podešavanje ovisno o potrebi, bilo da je potreban prostor za koljena, prtljagu, kao i sve druge situacije. Sjedala lako klize naprijed-nazad podizanjem poluge na vrhu naslona ili ispod sjedala.
Prednja svjetla nastavljaju osvjetljavati cestu 10 sekundi nakon što je vozač izašao iz automobila, pružajući vam osvjetljenje dok ne dođete do kućnog praga. Isto tako, oborena i pozicijska svjetla se pale i stoje upaljena 10 sekundi nakon što otključate Ignis daljinskim upravljačem. Ova praktična funkcija korisna je za osvjetljenje prilaza automobilu.
S minimalnim polumjerom okretanja od samo 4.7 m, Ignisom je lako upravljati, kako na uskim cestama tako i na sve pretrpanijim parkiralištima. Gume s velikim promjerom i podnica visoko odignuta od tla omogućuju bezbrižnu vožnju neasfaltiranim i lošim cestama, jednako kao i kroz napadali snijeg ili preko rubnjaka uz cestu.
Ignis ima maksimalni prtljažni prostor od čak 514 l*. Stražnji naslon je djeljiv po pola (50:50%) imože se preklopiti iz prtljažnika. Time je omogućena organizacija prostora za različite namjene i vrste prtljage. *Kada su preklopljeni nasloni kliznih stražnjih sjedala. Izmjereno prema metodi Udruge njemačke automobilske industrije (VDA).
5-stupanjski ručni mjenjač – Ovaj mjenjač ima stupnjeve prijenosa programirane za maksimalnu iskoristivost motora uz njihovo komforno i ugodno mijenjanje. 5-stupanjski AGS (Auto Gear Shift) – Ovaj automatski mjenjač se temelji na klasičnom ručnom mjenjaču, ali s automatiziranim načinom rada kvačila i izmjene brzina.
Ignis može biti opremljen tzv. „blagim“ hibridnim sustavom – SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) koji značajno povećava učinkovitost i pruža ugodniju vožnju. SHVS se sastoji od laganog, kompaktnog ISG (Integrated Starter Generator) generatora koji ima funkciju pomaganja benzinskom motoru, kad mu je snaga najpotrebnija, a to su ubrzanja i pretjecanja. Njegove, visoko učinkovite litij-ionske baterije s izvanrednim performansama punjenja i isporuke energije, lagane su i pune se tijekom vožnje te ničim ne umanjuju dinamiku vožnje, nego ju čak dodatno poboljšavaju.
U novi 1.2 Dualjet motor ugrađen je jedinstveni sustav ubrizgavanja koji značajno unapređuje toplinsku iskoristivost povećanjem kompresijskog omjera. Pruža izvrsnu ravnotežu između potrebe za snagom i učinkovitosti kod potrošnje goriva. Tip motora – K12C Obujam – 1,242 ccm Kompresijski omjer – 12.5 Maksimalna snaga – 66/6,000 kW@o/min Okretni moment – 120/4,400 Nm@o/min
Ploča s instrumentima prikazuje osnovne informacije poput vanjske temperature, vremena i ukupne i parcijalne kilometraže. Prikazane informacije mogu se mijenjati pomoću gumba na ploči s instrumentima ili na upravljaču.
Pored učinkovitog sustava grijanja iz klima uređaja, sjedala se također mogu brzo zagrijati, pridonoseći ugodnijoj vožnji u hladnim danima.
Kvalitetan sportski upravljač ima srebrne detalje. Može biti presvučen kožom za one koji žele više luksuza u interijeru.
MirrorLink omogućuje prikazivanje različitih aplikacija s vašeg pametnog telefona na središnjem zaslonu osjetljivom na dodir, omogućujući pristup njegovim značajkama i funkcionalnostima. *MirrorLink™ je kompatibilan s pametnim telefonima s popisa *MirrorLink™ je zaštitni znak društva Car Connectivity Consortium LLC.
Korištenje tempomata omogućuje da vozilo automatski održava određenu brzinu bez potrebe pritiskanja papučice gasa. Osim što smanjuje zamor vozača tijekom vožnje pri većim brzinama, kao i na velikim daljenostima, također poboljšava učinkovitost potrošnje goriva jer eliminira nepotrebna ubrzavanja i kočenja.
Srce audio sustava je zaslon osjetljiv na dodir, intuitivan poput pametnog telefona. Spojite vaš smartphone preko Bluetooth® ili USB kabela kako biste na zaslonu mogli koristiti aplikacije. Preko njega vidite i audio sustav, sliku s kamere za vožnju unatrag i navigaciju (samo GLX).
Android Auto™ proširuje Android platformu u automobil na način osmišljen upravo za vožnju koji će minimalizirati distrakciju. Tako se možete usredotočiti na vožnju pomoću Google™ usluga kao šot su Google Maps™ i Google pretraživanje™. Preuzmite aplikaciju Android Auto na usluzi Google Play™. *Android Auto je dostupan u državama s popisa na ovom linku *Većina pametnih telefona sa sustavom Android 5.0+ radi s Android Autom *Android, Android Auto, Google, Google Play i dr. su zaštitni znakovi društva Google Inc.
Apple CarPlay vam omogućuje korištenje iPhonea za upućivanje poziva, pristupa glazbi, slanje i primanje poruka i pronalaženje odredišta, i sve to glasovno pomoću Siri ili preko središnjeg zaslona vozila. Apple CarPlay je dostupan u državama s popisa na ovom linku *Za više detalja, uključujući iPhone modele kompatibilne s Apple CarPlay *Apple, Apple CarPlay i iPhone su zaštićeni znakovi društva Apple Inc., registrirani u SAD-u i drugim državama.
je optimalni 4WD sustav koji vozaču pruža bezbrižnost u svakodnevnoj vožnji, pogotovo kada se vozi po skliskim cestama ili snježnim površinama. Sustav pogona na četiri kotača, u svakom trenutku mjeri prianjanje kotača na podlogu te automatski raspodjeljuje okretni moment prema stražnjim kotačima ukoliko prednji imalo izgube kontakt s podlogom.
Kada se vozilo kreće brzinom iznad 60 km/h i krene izlaziti iz voznog traka bez da vozač upotrijebi odgovarajuću signalizaciju, sustav uključuje vibriranje upravljača i svjetlosni signal na ploči s instrumentima. Time vozaču ukazuje na vjerojatno nehotično napuštanje voznog traka.
Kada se vozilo kreće brzinom iznad 60 km/h i krivuda unutar voznog traka, sustav uključuje zvučni signal (zujalicu) i svjetlosni signal na ploči s instrumentima. Time vozača upozorava na krivudanje uzrokovano umorom ili nekim drugim razlogom.
Ignis standardno dolazi sa šest zračnih jastuka: dva prednja, dva bočna i zračnim zavjesama.
Prilikom naglog pritiska na kočnicu pri brzinama iznad 55 km/h, pored kočionih svjetala također se uključuju sva četiri pokazivača smjera (žmigavci) kako bi se na to upozorila druga vozila.
Ova funkcija omogućuje glatko kretanje s ceste, jednako kao i s površina pokrivenih snijegom ili blatom. Sustav brzo reagira i koči na kotačima koji gube kontakt s podlogom, a ujedno raspodjeljuje isporuku snage na kotače koji imaju bolji kontakt te time ograničava gubitak okretnog momenta kod kretanja.
Na strmim padinama, kad kočenje motorom nije dovoljno, sustav automatski koči kako bi kontrolirao sigurnu brzinu. Ovaj sustav vam dodatno omogućuje nadziranje brzine spuštanja bez dodirivanja kočnice kako biste se mogli potpuno posvetiti upravljanju.
Opremljen ovim sustavom Ignis i na nizbridici privremeno ostaje na mjestu i ne kreće unatrag, sve vrijeme koje vam je potrebno za prebacivanje noge s papučice kočnice na papučicu gasa.
Ovjes je potpuno nanovo razvijen kako bi smanjio masu vozila, a ujedno osigurao potrebnu krutost. Osim što glatko upija udarce i neravnine s ceste, omogućuje lagano, izravno i stabilno upravljanje.
Dvije kamere prepoznaju vozila, pješake i linije na cesti, poput ljudskih očiju. Na temelju različitih informacija koje sustav dobije iz ovih kamera, on pomaže pri izbjegavanju ili ublažavanju sudara i oštećenja putem upozorenja vozaču ili čak i automatskog kočenja. 1. Upozorenje 2. Automatsko lagano kočenje 3. Pomoć pri kočenju 4. Automatsko kočenje
Cijene su iskazane prema prodajnom tečaju kod Centralne banke BIH od 1,95583 KM za 1 EUR prema tečajnoj listi objavljenoj na dan 15.8.2008. Cjenik je informativan. Konačna cijena se obračunava prema prodajnom tečaju EUR-a kod Centralne banke važećem na dan uplate. Vaš ovlašteni Suzuki partner može Vam dati točne informacije o mogućim promjenama u međuvremenu. Podaci su informativni.
Opisi i ilustracije značajki mogu se odnositi na ili prikazivati dodatnu opremu koja nije uključena u standardnu isporuku. Sadržani podaci bili su točni u vrijeme objavljivanja. Pridržavamo pravo na izmjene u dizajnu i opremi. Prikazane boje su samo približne stvarnim bojama. Ilustrirana dodatna oprema dostupna je uz nadoplatu. Dostupnost, tehničke karakteristike i oprema naših vozila mogu biti različite ili mogu biti dostupne samo u nekim zemljama ili mogu biti dostupne uz dodatne troškove. Za precizne informacije o opremi koja se isporučuje na našim vozilima obratite se lokalnom Suzuki partneru.